Nordisk Film Biografers kampagner performede ekstremt godt fra starten af. Takket være en effektiv optimering af TikTok-kampagnerne så Nordisk Film Biografer en ROAS på 345% (ekskl. fysisk salg af billetter), en Cost per Click på 0.13€, en Cost per Mille på 1.11€ og imponerende 1.5 millioner 6-sekundernes videovisninger.
345%
ROAS
Views
1.5M
6s Video
0.13€
CPC
Med mere end 5,2 millioner visninger og en 16% højere gennemsnitlig visningstid kunne Lunar efter kort tid se, at kampagnen var et match på TikTok. Sammenlignes resultaterne med andre social medier, kunne Lunar se 62% lavere CPM priser. Ved at investere penge i brand kendskab i stedet for kun at investere i performance-fokuserede objektiver nåede Lunar 80% af brugerne på TikTok i Danmark, hvilket også fik dem til at opnå 59% flere app installs og til en 13% lavere pris.
Views
16%
Video
Increase
+59%
App Installs
Reduction
-13%
CPI
TikTok Annoncering
Afholdes af Obsidian Digital A/S, CVR: 37407739.